DIGIONE

بروز ترین اخبار تکنولوژی

DIGIONE

بروز ترین اخبار تکنولوژی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نویسندگان

HTC 10 بین همه‌‌ی گوشی‌های هوشمند، بهترین دوربین را دارد

وب‌سایت DxOmark دوربین پرچم‌دار جدید HTC را تحت بررسی‌های خودش قرار داده است. متخصصان این وب‌سایت در نقدها و بررسی‌های‌شان، HTC 10 را در بالاترین رتبه قرار داده‌اند. جدیدترین گوشی HTC توانسته است نمره ی 88 از 100 را کسب کند که البته با نمره‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ یکسان است. در حال حاضر،‌ وب‌سایت DxOmark، دو گوشی Galaxy S7 edge و HTC 10 را به عنوان بهترین گوشی‌های موبایل برای عکاسی معرفی کرده است.

HTC 10 یک سنسور 12 مگاپیکسلی UltraPixel دارد.

متخصصان DxOmark از سرعت بالای فوکوس خودکار دوربین HTC و دقت بالای آن در موقعیت‌های مختلف تعریف زیادی کرده‌اند. جزییات عکس‌ها هم در عکس‌هایی که HTC 10 ثبت کرده، بسیار بالا هستند. مقدار نویز در نور کم بسیار خوب عنوان شده و مقدار رنگ سفید هم خوب است. منتقدان وب‌سایت DxOmark می‌گویند که شارپنس گوشه‌های عکس‌ها و سایه‌ها خوب نیستند.

DxOMark

فیلم‌برداری دوربین HTC 10 هم نمرات بالایی دریافت کرده است. ظاهرا لرزش‌گیر بسیار خوبی در این دوربین به کار گرفته شده که فیلم‌های خوبی ضبط می‌کند. از سوی دیگر، دوربین به هنگام حرکت و راه رفتن، ویدیوهای خوبی نمی‌گیرد.

شرکت HTC در پرچم‌دار جدیدش از یک سنسور 12 مگاپیسکلی UltraPixel استفاده کرده است. اندازه‌ی هر پیکسل تصاویری که این دوربین ثبت می‌کند، 1.55 میکرون است. این سنسور هم‌چنین فاصله‌ی کانونی‌اش f/1.8 است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
digione .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی